Szukaj

Wymiana / Zwrot

ZAMÓWIONE PRODUKTY NIE SPEŁNIŁY TWOICH OCZEKIWAŃ?

MASZ PRAWO ROZMYŚLIĆ SIĘ W CIĄGU 30 DNI

ZWROT W 3 KROKACH

Wysyłka

1. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 30 dni od daty doręczenia towaru. Prześlij zwrot zwykłą paczką pocztową za potwierdzeniem odbioru lub za pośrednictwem kuriera na adres Sklep Schaffa Al. KEN 97, lokal UH-5 02-722 Warszawa. Nie zapomnij dołączyć paragonu fiskalny, wypełnionego formularza zwrotu/wymiany oraz danych potrzebnych do zwrotu pieniędzy. Będziemy wdzięczni, jeśli otrzymamy produkt w oryginalnym opakowaniu producenta. Koszty zwrotu pokrywa klient.

2. Możesz również skorzystać z bezpłatnego zwrotu w ciągu 30 dni przy pomocy DPD Pickup.

Zapakuj bezpiecznie przesyłkę i zapisz jej pierwotny numer

Zanieś paczkę do wybranego przez siebie punktu DPD Pickup

Podaj adres mailowy operatorowi Pickup, otrzymasz na niego potwierdzenie nadania przesyłki

3. Zwrotu możesz dokonać także osobiście w sklepie stacjonarnym w al. KEN 97 w Warszawie.

Skorzystaj z formularza zwrotu.

Przyjęcie zwrotu

Jeśli zdecydujesz się odesłać paczkę, po otrzymaniu paczki, pracownicy Biura Obsługi Klienta wprowadzą zwrot do systemu. Otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o jego przyjęciu.

Zwrot towaru jest możliwy gdy:

produkt nie nosi śladów użytkowania

zwracany produkt jest zapakowany w oryginalnym opakowaniu

do paczki dołączony jest paragon fiskalny

Zwrot środków

Przelew zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu towaru. Otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o zwrocie środków.


WYMIANA

1. Poczta Polska lub kurier

Odeślij paczkę na adres:

Sklep Schaffa

Al. KEN 97, lokal UH-5

02-722 Warszawa

Produkt prześlij zwykłą paczką pocztową za potwierdzeniem odbioru (nie listem poleconym) lub kurierem. Do odsyłanej paczki dołącz paragn fiskalny oraz wypełniony formularz wymiany/zwrotu. Skontaktujemy się z Tobą po otrzymaniu przesyłki.

2. OPD

Jeśli chcesz dokonać wymiany, w ciągu 30 dni zapakuj bezpiecznie przesyłkę i dołącz wypełniony formularz wymiany. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i zgłoś chęć wymiany towaru. Kurier dostarczy Ci nowy produkt, a nietarfiony zabierze ze sobą!

3. Sklep stacjonarny

Bezpłatnej wymiany w ramach tego samego modelu możesz dokonać osobiście w każdym sklepie stacjonarnym w Warszawie. Wymiany na inny model możesz dokonać jedynie osobiście w sklepie stacjonarnym w al. KEN 97. W takim przypadku tracisz jednak możliwość zwrotu wymienionego towaru. Masz na to również 30 dni! Sklep Schaffashoes w al. KEN 97 jest nieczynny w niedziele.

Towar zakupiony w sklepie internetowym schaffashoes.pl, nie może być wymieniany w sklepach stacjonarnych, tylko i wyłącznie w sklepie internetowym.

ZWROT

1. Poczta Polska lub kurier

Odeślij paczkę na adres:

Sklep Schaffa

Al. KEN 97, lokal UH-5

02-722 Warszawa

Produkt prześlij zwykłą paczką pocztową za potwierdzeniem odbioru (nie listem poleconym) lub kurierem. Do odsyłanej paczki dołącz paragon fiskalny oraz wypełniony formularz wymiany/zwrotu. Skontaktujemy się z Tobą po otrzymaniu przesyłki.

2. Możesz również skorzystać z bezpłatnego zwrotu w ciągu 30 dni przy pomocy DPD Pickup.

  • Zapakuj bezpiecznie przesyłkę, dołącz do niej wypełniony formularz wymiany/zwrotu i zapisz jej pierwotny numer
  • Zanieś paczkę do wybranego przez siebie punktu DPD Pickup
    Podaj adres mailowy operatorowi Pickup, otrzymasz na niego potwierdzenie nadania przesyłki
  • Przelew zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu towaru

Szczegółową procedurę zwrotów znajdziesz tutaj.

3. Zwrotu możesz dokonać także osobiście w sklepie stacjonarnym w al. KEN 97. Masz na to 30 dni! Sklep Schaffashoes w al. KEN 97 jest nieczynny w niedziele.

4. Zwrot towaru jest możliwy gdy:

  • produkt nie nosi śladów użytkowania
  • zwracany produkt jest zapakowany w oryginalnym opakowaniu
  • do paczki dołączony jest paragon fiskalny

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt