Szukaj

Reklamacje


Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte 2-letnią gwarancją producenta. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.

Reklamacji można dokonać wysyłając produkty zwykłą paczką pocztową lub za pośrednictwem kuriera na adres:

Schaffa (lokal użytkowy UH-5)

ul. KEN 97

02-722 Warszawa.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć potwierdzenie zakupu oraz uzupełniony formularz reklamacyjny , który jest dostępny do pobrania tutaj. W formularzu należy określić, którą opcją Klient jest zainteresowany: naprawa towaru, wymiana towaru, zwrot pieniędzy.

Reklamacji można dokonać również bezpośrednio w sklepie stacjonarnym w Warszawie Al. KEN 97. Sklep Schaffa w al. KEN 97 jest nieczynny w niedziele.

Sklep w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy lub zostanie zrealizowany zwrot pieniędzy. Jeśli wymiana nie będzie możliwa (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru.

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczki pocztowej ekonomicznej), sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.


Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt